Sick :\


Assalamualaikum .
oke ary nie aku xbapa sihat skit. err badan aku panas lekk weii. :\ huhu aku xmaw pi hospital balikk. aku nak dok umahh. uwaaa nie semua kadet punya pasal la err kena pumpinng tgh panas ngn tar panas abih tangn aku merah n sakit la nie. :\ nak tekan pon sakit weii hanya allah ja taw . skunk pening demam n whateverr la semua dah jadi at badan aku skunkk waa :'\ aku takot aku kena tahan wadd. bub ary to doktor kata ala demam aku mai balik makna nyaa tahan la weii. depa takot dalam darah aku da jangkitan kuman macam demam denggi ! perhh aku xsanggop nak hadapinyaa lagii. ;( dulu masa ako dok pinang penah sekali jadi at aku tapi naseb baek suspek jaa. t2 pon seminggu aku xpi kolah sebab tiap2 ari kena pi hospital amik darah n check darah. werrr T.T ala satu tangan xpa nie dua2 sekali gus oii sakit weii :\ huhuhu. aku harap demam aku cepat sembuh laa :) n one more thing aku miss azrul la :P haha walaopun tgh msj la nie tapi aku teringin nak degar sora dea, mana la taw kot2 lepaihh degar teros oke demam aku nie :P haha but i miss her so much oke :\ ermm dah la sini je kot updates aku, aku nak abh kan lukis doremon aku nie . daaa :D thankyou for reading this .