DUNIA :)


 Assalamualaikum .
hmm dunia2 . semua owang ada kisah masing2 , xpenah lari dari kesilapan , kesedihan , kegembiraan , n banyak lagi la tambah2 masalah . hmm aku baru ja baca blog budak hott sian gak la at dye. citer dye sebijik macam kisah aku gak la . hmm dunia2 -,-' aku rasa macam nak sangat mati , aku dh penat pikir benda yang menyakitkan hati aku niee . rasa nak lari jaa jaouh2 hilangkan semua yang ada lam pala otak nie . tahun nie aku nak pmr tapi satu pa aku xnampak yang aku nie dah bersedia ke belom nk amik pmr hmm. asyik pikir tentang cinta ja memanjang pelajaran ? satu pa xtaw . :P tapi kann xsalah kan kitan nak bercinta cuma pandai2 la kita set masa kita . Alhamdulillahh sekarang aku ngn azrul dh baik n oke, xgaduh dh mcm dulu-dulu , n sekarang aku bahagia la skit dari dulu hehehe :) thankyou azrul u make me smile n without u i will cry :(
hmm SAYA SAYANG AWAK LA AZRUL !